اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۵۸۹۰

عبداللهی: با پول هر بازیکن خارجی تراکتور می‌توان ۵ تیم در لیگ تکواندو داشت

عبداللهی: با پول هر بازیکن خارجی تراکتور می‌توان ۵ تیم در لیگ تکواندو داشت
بازیکن سابق تیم ملی تکواندو درباره تجربه بازیگری اش در فیلم سینمایی "سونامی" توضیحاتی را مطرح کرد.
۱۲:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
وانانیوز|
فرزاد عبداللهی بازیکن سابق تیم ملی تکواندو درباره غرامت هنگفت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال بیان کرد: فوتبال را واقعا نباید با سایر رشته‌های ورزشی قیاس کنیم. هر رشته  ورزشی در جایگاه خود قرار دارد و من شخصا دوست دارم زین الدین زیدان یا هر مربی کار کشته‌ای وارد فوتبال ما شود و دستمزدش در موعد مقرر پرداخت شود، اما در کنار آن دستمزد ورزشکارانی مانند تکواندوکاران هم پرداخت شود.

امیدوارم سهم ورزش‌های دیگر صرف فوتبال نشود
او افزود: اینکه از سهم دیگر ورزش‌ها به نفع فوتبال کم شود، ورزشکار را دچار دلسردی می‌کند. ورزشکاری که در سال ۹۷ قهرمان جهان می‌شود، اما در سال ۹۹ با گذشت ۲ سال هنوز پاداش‌های خود را دریافت نمی‌کند، قطعا در افت روحیه اش موثر خواهد بود. قطعا اگر انصاف در تمام رشته‌ها رعایت شود، هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. امیدوارم فدراسیون فوتبال تدبیری بیندیشد که پول بیت المال اینگونه هدر نرود.  

پول‌های هدر رفته خارجی‌های تراکتور می‌توانست صرف تکواندوکاران مستعد شود
عبداللهی همچنین عنوان کرد: از ورزش در استان خودم آذربایجان شرقی می‌گویم که اگر پرونده‌های باز باشگاه تراکتور در فیفا  صرف ورزش پر مدال و المپیکی مانند تکواندو می‌شد، قطعا تا سال‌ها در مدال آوری بیمه بودیم. امیدوارم زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، نگاه ویژه‌ای به حضور  در ورزش‌هایی مانند تکواندو داشته باشد. با هر پول بازیکنان خارجی که از تراکتور جدا شده اند می‌توان ۵ تیم تکواندو در لیگ برتر داشت. به نظرم افرادی که کنار زنوزی هستند اجازه نمی‌دهند او به ورزش‌های دیگر ورود کند، اما امیدوارم یک روزی شاهد این اتفاق باشیم.

بهرام رادان به شیوه  مربیگری من علاقه‌مند شد
او درباره بازیگری در فیلم سینمایی "سونامی" بیان کرد: کوروش رجلی کارشناس تکواندوی این فیلم بود و روزی که بازیگران این فیلم مانند بهرام رادان و محمدرضا غفاری برای تمرین به سالن آمده بودند، من به عنوان مربی مسابقه داشتم و بهرام رادان به شیوه مربیگری من علاقه‌مند شد  و از کارگردان تقاضا کرد تا در این فیلم به عنوان مربی او ایفای نقش کنم. حضور در فیلم سونامی در کنار ستارگان سینما، تجربه بسیار خوبی برای من بود. ۳۵ روز با عوامل این فیلم زندگی کردم و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفتم. ۲ ماه پیش از آغاز فیلمبرادری بهرام رادان و مهرداد صدیقیان زیر نظر رجلی تمرینات تکواندو را آغاز کردند و رادان روزی ۲ یا ۳ جلسه تمرینات تخصصی داشت.  

بانوان تکواندوکار، تمرکز خود را روی کسب مدال در المپیک بگذارند
بازیکن سابق تیم ملی تکواندو درباره شرایط بانوان در راه کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: دقیقا مشخص نیست کدام یک از بازیکنان به مسابقات کسب سهمیه آسیایی اعزام می‌شوند، اما امیدوارم هر کسی که اعزام می‌شود بهترین عملکرد را داشته باشد. بانوان ما همواره تاریخ ساز بوده اند و دست به کار‌های بزرگ زده اند. نگرش بانوان ما نباید تا کسب سهمیه متوقف شود و باید به کسب مدال در المپیک بیندیشند. هرکسی که به توانایی هایش ایمان داشته باشد می‌تواند به این مهم برسد.



برای حسینی و هادی پور آرزوی موفقیت دارم
او در مورد شرایط میرهاشم حسینی بیان کرد: میرهاشم از کودکی با ما بزرگ شده و مثل برادر کوچکتر من است و بابت موفقیت هایش خوشحال و با باخت هایش هم طبعا ناراحت می‌شوم. میرهاشم این روز‌ها تهران و در حال تمرین است. به نظرم زودتر باید تمرینات تیم ملی برگزار می‌شد تا ورزشکاران حرفه‌ای به تمرین بپردازند. امیدوارم میرهاشم به همراه آرمین هادی پور بتوانند در المپیک توکیو موفق باشند.  

قصد دارم دینم را به استانم ادا کنم
عبداللهی درباره سمت جدیدش به عنوان مدیر فنی تیم‌های منتخب آذربایجان شرقی بیان کرد: سال گذشته به عنوان مدیر تیم‌های پایه انتخاب شدم و خدا را شکر تیم بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بعد از گذشت ۴۰ سال در تمام رده‌ها بر روی سکوی قهرمانی کشور قرار بگیریم و حالا امسال به عنوان مدیر فنی تیم‌های منتخب آذربایجان شرقی انتخاب شده ام. امیدوارم این موفقیت همچنان ادامه دار باشد. من همچنان مسئول استعدادیابی استان آذربایجان شرقی هستم و در نظر دارم تا در این زمینه هم موثر عمل کنم. تمام تلاشم بر این است که دینم را به استانم ادا کنم.



انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین